Τετάρτη 21 Μαΐου 2014

το πιο ό,τι να ναι lost ποστ

Είναι γεγονός ότι είμαι ανάποδος άνθρωπος. Είναι γεγονός επίσης ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ανάποδοι.

Κουρασμένη, άυπνη, πιασμένη παντού, στεναχωρημένη, απογοητευμένη. Ήθελα να βρω να ακούσω κάτι να γίνω χειρότερα, αν όχι μόνο να συνοδέψω το ό,τι νιώθω. Και το youtube με κοροϊδεύει. Και εγώ κάνω το σωστό και το πατάω.



Και θυμάμαι ένα γκόμενο που είχα και έμοιαζε στον τραγουδιστή. Στο στομόχειλο που λέει και η μάνα μου. Ή νομίζω ότι έμοιαζε. Ή νομίζω ότι τον είχα γκόμενο, αλλά έμοιαζε. Ή ήθελα να νομίζω ότι έμοιαζε, όπως ήθελα να νομίζω ότι τον είχα γκόμενο. Σιγά μη θυμάμαι. Σιγά δηλαδή που δε θυμάμαι.

Και θυμάμαι και άλλα πολλά που θα μπορούσα να τα γράψω, αλλά θα ‘θελες.

Και νιώθω και άλλα πολλά που θα μπορούσα να τα γράψω, αλλά εκεί είναι που θα ‘θελες.

Να βγω στους δρόμους και να παίζει αυτό. Όχι σε ακουστικά. Παντού. Γιατί να μην παίζει κάτι σαν αυτό; Και δώστου

I just got lost

Και να είσαι και να νιώθεις και να φαίνεσαι . Πιο lost κι από lost

Γιατί αυτοί που βρέθηκαν τι κατάλαβαν;

Και γιατί αυτά που αξίζουμε να μη βλέπουμε ότι είναι τα πιο γαμάτα;

No better and no worse.

Και γιατί είναι τρεις στην Αγγλία και μοιάζει σαν πέντε στην Ελλάδα;

Και γιατί να ψάχνω επειδή;


Ε; Γιατί; 

4 σχόλια:

  1. Πότε θα φτάσουμε εδώ;
    https://www.youtube.com/watch?v=dBPwFt0LTLo

    Να προσέχεις εκεί πάνω μικρή μου κυρία και μην βιάζεσαι, θα σου 'ρθεις. :)

    υ.γ: Εξάλλου, https://www.youtube.com/watch?v=hhZ0FnuFQDw ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ λέω να μη φτάσουμε ποτέ πουθενά, τι λες ;)

      υ.γ. μη χάνεσαι Re κι εγώ θα προσέχω

      Διαγραφή
  2. Ποτέ κάπου και πάντα πουθενά, εκεί δεν είμαστε, τι λες; :)

    υ.γ: Να προσέχεις σε κάθε περίπτωση! Εδώ θα είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί είμαστε, εκεί θα είμαστε!

      υ.γ. θα προσέχω Re, να κάνεις και εσύ το ίδιο :)

      Διαγραφή